malastandardduza
Start RLKS 2014-2020
RLKS 2014-2020
KOMUNIKAT PDF Drukuj Email

Uwaga!
W związku z wejściem w życie z dniem 9 września 2017 r. rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 10 sierpnia 2017 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowych warunków i trybu
przyznawania pomocy finansowej w ramach poddziałania "Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność" objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 zostały udostępnione nowe wzory dokumentów, które obowiązują od 16 października 2017 r. Aktualne dokumenty znajdują się w zakładce nabory wniosków oraz na stronie ARiMR tutaj.

Do aktualnie prowadzonego naboru wniosków stosujemy wzory udostępnione wraz z ogłoszeniem o naborze.

 
KOMUNIKAT PDF Drukuj Email

Informujemy, że z uwagi na zmianę przepisów ustawy o rozwoju lokalnym z udziałem lokalnej społeczności (Dz. U. z 2015 r. poz. 378 i z 2017 r. poz. 5) w związku z ustawą z dnia 7 lipca 2017 r. o zmianie ustawy o zasadach realizacji programów w zakresie polityki spójności finansowanych w perspektywie finansowej 2014-2020 oraz niektórych innych ustaw‚ (Dz. U. poz. 1475) dla ogłoszonego naboru wniosków nr 4/2017 w zakresie wyboru operacji, jak i ogłaszania naboru będą miały zastosowanie przepisy ustawy RLKS w obowiązującym brzmieniu.

 
Ogłoszenie o naborze wniosków w zakresie przedsięwzięcia Działania informacyjno-promocyjne dotyczace obszaru LSR PDF Drukuj Email
poniedziałek, 25 września 2017 15:26

paluki stopka PROW

OGŁOSZENIE O NABORZE WNIOSKÓW

Lokalna Grupa Działania Pałuki – Wspólna Sprawa

informuje o możliwości składania wniosków o udzielenie wsparcia

na operacje realizowane przez podmioty inne niż LGD

w ramach poddziałania 19.2 „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020

Nr konkursu LGD: 4/2017

Termin składania wniosków: od 09.10.2017 r. do 23.10.2017 r.

Miejsce składania wniosków:

Biuro Lokalnej Grupy Działania Pałuki – Wspólna Sprawa

Plac Działowy 6

88-400 Żnin                                                                    

od poniedziałku do piątku, w dni robocze, w godz. od 8.00 do 14.00

Wnioski należy składać bezpośrednio, tj. osobiście albo przez pełnomocnika albo przez osobę uprawnioną do reprezentacji, w miejscu i terminie wskazanym w ogłoszeniu.

Tryb składania wniosków:

Wnioski wraz z załącznikami należy składać na odpowiednich formularzach w 1 egzemplarzu w wersji papierowej oraz wniosek w formie dokumentu elektronicznego zapisany na informatycznym nośniku danych.

Forma wsparcia: refundacja

Zakres tematyczny operacji:

Przedsięwzięcie 2.2.1 Działania informacyjno-promocyjne dotyczące obszaru LSR, zgodne z zakresem tematycznym: Promowania obszaru objętego LSR, w tym produktów lub usług lokalnych.

Obowiązujące w ramach naboru warunki udzielenia wsparcia – zostały określone w załączniku nr 1 do ogłoszenia.

Lista wymaganych dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udzielenia wsparcia oraz kryteriów wyboru operacji – stanowi załącznik nr 2 do ogłoszenia.

Obowiązujące w ramach naboru kryteria wyboru operacji – stanowią załącznik nr 8 do ogłoszenia.

Minimalna wymagana liczba punktów w ramach oceny wg lokalnych kryteriów wyboru – 50 pkt.

/spełnienie powyższego minimum punktowego jest niezbędne do wyboru operacji przez Radę LGD/

Limit środków w ramach naboru: 400 000,00 zł

w tym wkład EFRROW: 254 520,00 zł

(limit środków w ramach naboru obok pomocy przewidzianej na wsparcie beneficjentów obejmuje także krajowy wkład środków publicznych pochodzących ze środków własnych beneficjentów, będących podmiotami sektora finansów publicznych w wysokości zapewniającej współfinansowanie wkładu EFRROW)

Intensywność pomocy:

jednostki sektora finansów publicznych – do 63,63% kosztów kwalifikowalnych,

podmioty wykonujące działalność gospodarczą – do 70% kosztów kwalifikowalnych,

pozostałe podmioty – do 95% kosztów kwalifikowalnych

Strategia Rozwoju Lokalnego Kierowanego przez Społeczność, formularz wniosku
o udzielenie wsparcia, formularz wniosku o płatność, formularz umowy o udzielenie wsparcia a także opis kryteriów wyboru operacji oraz zasad przyznawania punktów za spełnienie danego kryterium znajdują się w siedzibie Lokalnej Grupy Działania Pałuki – Wspólna Sprawa oraz na stronie internetowej:

  • www.lgd-paluki.pl

Szczegółowe informacje udzielane są dodatkowo w Biurze Lokalnej Grupy Działania Pałuki – Wspólna, 88-400 Żnin, Plac Działowy 6.

Pytania można kierować dodatkowo na adres email: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. lub telefonicznie: +48 609 996 155 lub +48 530 317 78

Załączniki do ogłoszenia:

1.obowiązujące w ramach naboru warunki udzielenia wsparcia;
2.lista wymaganych dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udzielenia wsparcia oraz kryteriów wyboru operacji;
3.wzór formularza wniosku o przyznanie pomocy;
4.instrukcja wypełniania wniosku o przyznanie pomocy;
5.wzór formularza umowy o udzielenie wsparcia wraz z załącznikami;
6.wzór formularza wniosku o płatność;
7.instrukcja wypełniania wniosku o płatność;
8.Lokalne kryteria wyboru operacji w ramach Przedsięwzięcia LSR - wyciąg z dokumentu towarzyszącego LSR: Lokalne Kryteria Wyboru (operacje realizowane przez inne podmioty niż LGD) wraz z procedurą ustalania lub zmiany kryteriów w ramach Strategii Rozwoju Lokalnego Kierowanego przez Społeczność;

Załączniki do umowy:

zał. 1

zał.2

zał.3

zał.3a

 
Broszury informacyjne PDF Drukuj Email

Wsparcie dla zakładania działalności gospodarczej

Rozwój działalności gospodarczej

Budowa i przebudowa infrastruktury turystycznej i rekreacyjnej

Działania Informacyjno-promocyjne

 
Dokumenty aplikacyjne PDF Drukuj Email

Dokumenty aplikacyjne dotyczące Poddziałania 19.2 Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność.

I. Operacje w ramach poddziałania 19.2 z wyłączeniem projektów grantowych oraz operacji w zakresie podejmowania działalności gospodarczej:

Formularz wniosku o przyznanie pomocy (wersja 3z) obowiązuje od 16.10.2017r.
Instrukcja wypełniania wniosku o przyznanie pomocy (werska 3z) obowiązuje od 16.10.2017r.
Biznesplan (wersja 3x) obowiązuje od 16.10.2017r.

Biznesplan tabele finansowe

Informacje pomocnicze przy wypełnianiu biznesplanu (wersja 3z) obowiązuje od 16.10.2017r.
Oświadczenie podmiotu ubiegającego się o przyznanie pomocy o wielkości przedsiębiorstwa
Zasady wypełniania Oświadczenia podmiotu ubiegającego się o przyznanie pomocy o wielkości przedsiębiorstwa

Formularz umowy o przyznaniu pomocy (wersja 6 z) obowiązuje od 16.10.2017r.
Załącznik 1 zestawienie finansowo-rzeczowe operacji
Załącznik 2 wykaz działek ewidencyjnych
Załącznik 3 kary administracyjne za naruszenie przepisów zamówień publicznych
Załącznik 3 A kary administracyjne za naruszenie przepisów o zamówieniach publicznych po wejściu w życie ustawy z dnia 22 czerwca 2016 r. o zmianie ustawy -
Prawo zamówień publicznych oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. poz. 1020)

Formularz wniosku o płatność (wersja 3z) obowiązuje od 16.10.2017r.

Instrukcja wypełniania wniosku o płatność (wersja 3 z) obowiązuje od 16.10.2017r.
Załącznik nr 3 Sprawozdanie z realizacji Biznesplanu (przykładowy wzór - excel)
Informacja pomocnicza przy wypełnianiu Sprawozdania z realizacji Biznesplanu

II. Operacje w ramach poddziałania 19.2 w zakresie podejmowania działalności gospodarczej:

Formularz wniosku o przyznanie pomocy (wersja 3z) obowiązuje od 16.10.2017r.

Instrukcja wypełnienia wniosku o przyznanie pomocy (wersja 3z)

Biznesplan (wersja 3x)
Biznesplan - tabele finansowe: 7.1, 9.1, 9.2, 9.3, 9.4 (.xlsx) wersja 3x - obowiązuje od 16.10.2017

Informacje pomocnicze przy wypełnianiu biznesplanu (wersja 3x) obowiązuje od 16.10.2017r.

Formularz umowy o przyznaniu pomocy (wersja 3z) obowiązuje od 16.10.2016

Załącznik wykaz działek ewidencyjnych (pdf.)

Formularz wniosku o płatność (wersja 3z) obowiązuje od 16.10.2017

Instrukcja wypełniania wniosku o płatność (wersja 3x) obowiązuje od 16.10.2017
Załącznik nr 2_wykaz faktur lub dokumentów o równoważnej wartości dowodowej
Załącznik nr 3 Sprawozdanie z realizacji Biznesplanu (przykładowy wzór - excel)
Informacja pomocnicza przy wypełnianiu sprawozdania z realizacji biznesplanu

 


Strona 1 z 6
Gmina Barcin   Gmina Gąsawa
Barcin   Gąsawa
janowiec   labiszyn
Janowiec Wlkp.   Łabiszyn
Gmina Rogowo   Gmina Żnin
Rogowo   Żnin
Starostwo powiatowe  
Powiat  

min_rol

moj_region

 

Newsletter

Zapisz się aby otrzymywać na maila wszystkie najnowsze informacje z naszej strony.










Biuro LGD

Lokalna Grupa Działania Pałuki - Wspólna Sprawa
Plac Działowy 6
88-400 Żnin

tel. 609 996 155
tel. 530 317 783

e-mail:  lgd-paluki@wp.pl

Biuro LGD jest czynne od poniedziałku do piątku od 8.00 do 16.00

dol

2009-2017 Lokalna Grupa Działania Pałuki - Wspólna Sprawa